RSS Feed

Hverdagskjærlighet

Det er kysset hver morgen, selv om jeg bare grynter som svar, jeg sover, han drar på jobb. Det våte håndkledet er alltid hengt fint opp over ovnen, oppvasken tatt, godt og varmt i stuen, for peisen ble tent før han dro. Flere telefonsamtaler i løpet av dagen; «Hva gjør du? Når kommer du hjem? Elsker deg,» små kommentarer for at han skal vite at jeg vet at han er glad i meg. Enda en plante å sette i vinduskarmen når han kommer hjem. «Hvilken film vil du se?» Vikingfjord eple med isbiter står på bordet når jeg kommer tilbake fra do, håret som blir strøket med myke berøringer, «håret ditt lukter så godt». Leker med øret og fingrene mine, Jeg elsker deg, jeg elsker deg, jeg elsker deg.

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

8 responses »

  1. Jeg gleder meg til bryllupet mer enn noen gang. Vakkert skrevet.

  2. Jeg elsker de kyssene om morgenen, selv om jeg akkurat som du er mer død enn levende😛

  3. De betyr så mye! Det er en mye bedre måte å våkne på.

    Jeg gleder meg også bare mer og mer til bryllupet! Blir ordentlig planlegging i kveld tenker jeg.🙂

  4. ooo gleder meg til bryllupet deres altså😀 det blir sikkert helt fantastisk😀

  5. Høres ut som om du gifter deg med en skikkelig drømmemann😉

  6. Galithralia: Ja, vi får håpe det blir vellykket… Hehehe
    tordenlill: Jeg synes det selv, i hvertfall! Ville ikke forandret på noe!😀

  7. Å, dette var vakkert! For en fin mann du har🙂

  8. Tante Grønn: Takk! Ja, av og til tenker jeg «dette er jo for godt til å være sant». Men du, ikke glem at jeg har trukket ut det beste, han kan være en «grupy old bugger» noen ganger (som han selv sier)…😉

Legg igjen en kommentar

