RSS Feed

Den som kunne så lite

Æsj, nå har jeg sett to DVDer, planlagt bryllup, spilt sekkepipe, tegnet, tatt bilder, ryddet, laget mat, funnet utrolig mange interessante nettsider, lest hundre blogger, prøvd meg på dikt, sett på TV, organisert mapper på dataen, tenkt på redesign av blogg, snakket i telefon, sendt meldinger, redd sengen, vannet blomstene, satt på en klesvask, klær i tørketrommel, tatt oppvask, bestilt ting på ebay….

Hvorfor?

Fordi jeg egentlig skulle lest til eksamen.

Tenk så dumt å være den som ser på eksamensoppgavearket, gråter en tåre og så forlater eksamenslokalet etter to minutter.

Oppdatering: jeg var slett ikke den første som gikk.

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

3 responses »

  1. Merkelig hvor spennede andre ting blir, som normalt også er kjedlige når det får konkurranse med noe enda kjedeligere!!🙂

    Sjekk Livet leker i dag. Hun skriver om noe av det samme.

  2. Åh… *sympati* Jeg kjenner meg så veldig igjen. Faktisk er et av mine første blogginnlegg om akkurat dette.🙂 Må være fra 2004, da jeg gjorde alt annet enn å lese. Vel…j eg leste også, men det var kun på ren viljestyrke.🙂

    Håper det gikk veldig bra!😀

  3. Hahaha det er jammen ikke lett!!

    *prøver å finne frem ditt innleg*

    Det gikk greit nok, satser på ståkarakter i hvertfall!😉

Legg igjen en kommentar

