RSS Feed

Vi skal få ei lita snuppe

Vi fikk vite det i går, jeg har vært spent i lang tid. Kan det være sant??? Bildet har ikke jeg tatt. Jeg har ikke engang besøkt og sett dem ennå. Men vi har valgt hvilken vi vil ha. Vi skal besøke nurket neste søndag, men de er ennå ikke leveringsklare, så vi skal ta den med hjem når vi kommer hjem fra julefeiring i Frankrike. Som jeg gleder meg!!! Altså; ei jente. Forslag til navn, som vil funke på både norsk og engelsk (muligens også på fransk)? HJELP!

026

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

14 responses »

  1. Så nusselig! Det må jo være verdens beste julegave.🙂 Å foreslå navn til en annens hund er vanskelig, men på http://canis.no/hundenavn finner du noen forslag da.🙂

  2. åååååå gud så søt!! seriøst??? verdens søteste valp😀

  3. YAY!!!! Jeg lurte på når du fikk vite det!😀 Jeg ble så utsatt av cuteoverladen på hunden så jeg kan ikke hjelpe med navn. Men Aina hadde en bra link.

  4. Takktakk!🙂
    Har hengt mye på Canis.no i det siste.. Hehheeh
    Kjempesøøøt. Som sagt har vi ikke sett den enda, så det gleder jeg meg KJEMPEmasse til.🙂

  5. Å, for en herlig valp! Ble litt misunnelig nå…jeg vil også ha en sånn😉 Da jeg var liten hadde vi en hund som het Dennis. Ante jo ikke at han skulle passe så godt til navnet han fikk…ganske rampete. Men fint navn.

  6. Jeg har tagget deg.🙂

  7. Tante Grønn: Hehehhe jeg vet… Det er rart hvordan navnene passer så utrolig godt etter hvert (Det er nok noe i det at f.eks Ronny er det vanligste navnet hos kriminelle…?).🙂

  8. Kjempesøt valp! Gratulerer! Jeg synes Pjuter er er bra navn. (Kom-pjuter!) Eller Pjolter. Men det er kanskje ikke tispenavn…Schnuppa?

  9. Velkommen Dr. Borg, fellow musikkgalning.
    Ja, schnuppa hadde vært litt meg, men Mr Jones vil ha et gælsk-norrønt navn (????). Og det passer vel egentlig bra. Hvis det er mulig, da.🙂

  10. tispe fra Frankrike… Hehe det må jo bli Fleur, som betyr blomst🙂

  11. Åh så nyyyydelig da!

    Jeg har hatt ildere, de het Sofie og Linux.🙂

  12. Å herreguuuud så søøøt!

    Ellers er jeg utrolig dårlig på dyre navn. Så desverre ikke noe seriøst bidrag fra meg. Jeg stemmer for Ali😛

  13. Hva med Bella eller Millie

  14. Tusen takk for forslag alle sammen! Vi endte faktisk med SHONA, da vi fikk henne i begynnelsen av januar. Verdens beste (mest rampete) hund..!

Legg igjen en kommentar

