RSS Feed

Helt (u)interessant

Aina har tagget meg. Jeg har aldri blitt tagget før..! Vel. Here goes:

Regler:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

1. Jeg ser på «The Biggest Looser» på TVN hver morgen kl. 10.20, og gråter helhjertet med når de ringer hjem til familiene sine eller må reise hjem.

2. Jeg tatoverte ynlingsskuespilleren min på skulderen. Men jeg har bare sett èn av hennes filmer…

3. Jeg elsker planter, og er en ekte innendørsgartner.

4. Jeg tror faktisk amerikanere er så dumme som de blir fremstilt.

5. Jeg blir aldri for varm. Jeg kan sitte i 50 varmegrader og fremdeles finne frem boblejakka.

6. Jeg vil lære meg fransk. Men jeg er håpløs, og eier ingen selvdisiplin.

Jeg tagger Elisabeth, Gabby, Lothiane og Tante Grønn

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

6 responses »

  1. Ha ha, jeg ser også på the biggest looser hver formiddag og synes veiingen er like spennende hver gang😉
    Har aldri blitt tagget før, så dette blir spennende…

  2. Jeg ble tagget av Binka, men er ikke fan av sånne memer som dette:P så hopper over jeg!

  3. Tante Grønn: Ja, under veiingen er jeg så spent at jeg nesten hyler når de kutter til reklame. Hehehehe

    Elisabeth: Ja, du får vel stå over da.😉

  4. hehehe litt treg idag, så ikke at du hadde tagget meg før idag, skal vi se da må jeg se og gjøre dette før pannekaken min brenner seg😉

  5. Tilbaketråkk: Helt (u)interessant « Neverland - lykken er Elemmírë

  6. Tilbaketråkk: Seks « Under stjernene

Legg igjen en kommentar

