RSS Feed

Å tråkke i salaten

Posted on

Jeg hadde verdens pinligste opplevelse i dag, i hvertfall synes jeg det selv. Mannen og jeg var på Kid interiør og skulle kjøpe duker og litt diverse saker. Jeg gikk litt for meg selv, og oppdaget etterhvert at han hadde plassert seg ved kassen og skulle betale. Jeg kom bort og så over tingene han hadde valgt ut, og var stort sett fornøyd. Utenom èn ting. Det var et stretchlaken i denne fargen:

Beige

Beige

«Hadde du tenkt å kjøpe denne? Fargen er jo gruuuusom!», utbrøt jeg, høyt, uten å tenke meg om. Før han fikk svart, dukket det en arm opp fra bak meg, og en dame mumlet «den er min,» og ropte til venninnen sin at «jeg kan sikkert vente litt med å kjøpe denne…» og gikk og la den på plass.

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

5 responses »

  1. HAHAHAAAAAAAAAAA! Fabelaktig!

  2. Ha ha ha😀 Det der kunne jeg også klart å si😀 Og blir så flau etterpå😉

  3. Haha.. Hadde vært så typisk meg også.. Huff, jeg hadde løpt ut med helt rødt ansikt og rødt bryst xD

  4. Nina: Det var jo akkurat det jeg gjorde.. Det ligger sikkert i genene våre.

  5. Åh nei, så pinlig! Men innmari morsomt også!😀

Legg igjen en kommentar

