RSS Feed

Forslag til torturmetoder?

Posted on

Er det bare jeg som får lyst til å rive av øra på den høye fyren foran meg, som hele tiden beveger seg slik at uansett hva jeg gjør, så klarer jeg ikke å se hva som foregår på scenen? Det er ikke helt min stil til vanlig altså, men når alle de høyeste mannfolka i et lokale stiller seg ved siden av hverandre, og fungerer som en vegg mellom meg og scenen, så kjenner jeg sinnet koke inni meg, og jeg klarer ikke la være å dulte inn i ryggene deres med den usedvanlig spisse albuen min så ofte som mulig. Stiller jeg meg fem cm lenger til siden for å endelig kunne få et glimt av bandet jeg så lenge har ventet på å få se igjen, kan du banne på at karen foran også gjør det, og jeg får atter en gang ikke sett annet enn den irriterende utvaska, en gang svarte, t-skjorta, med irriterende små hvite bokstaver bakpå, som jeg ikke engang klarer å lese, fordi han vugger opp og ned, og fra side til side i utakt med musikken. Da kan jeg av og til kjenne at det rykker i fingrene mine etter noe å virkelig ta tak i og filleriste (en nakke, for eksempel).

Slik var utsikten min gjennom hele DeLillos-konserten:

Irriterende skulder?

Irriterende skulder?

Ellers var det en utrolig fin konsert, med en deilig blanding av nye og gamle kjente låter. Herr Jones, som aldri hadde hørt dem før, var så begeistret at han var første i køen for å kjøpe den nye platen.

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

Legg igjen en kommentar

