RSS Feed

Hvor var du?

Posted on

Hvor var du da flyene krasjet inn i tvillingtårnene?

Jeg hadde vært på shopping med en venninne, jeg hadde fått bursdagspenger fra mamma tre dager tidlig, 13 år den 14. september. Jeg hadde kjøpt min aller første (og eneste) Miss Sixty-bukse, og en herlig t-skjorte med store røde glitrende lepper med «Hot Lips» skrevet under. Jeg var så uendelig stolt over kjøpene mine og prøvde å vise dem til mamma da jeg kom hjem. Hun viftet meg bort og var så opplsukt av TVen. Det viste seg at det var da flyene hadde krasjet inn i bygningene.

Det er jo slik at man husker så mye bedre det man gjorde dersom en stor hendelse kan minne en på det. Så dette minnet er printet fast i hukommelsen min.

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

4 responses »

  1. Et usedvanlig bittert barndomsminne… høres ikke ut som det bare var tvillingtårnene som kollapset😉

  2. Det var ikke ment å være kritikk mot mine fantastiske foreldre! Jeg var bare litt skuffet, men skjønte jo etterhvert at viktigere ting hendte.😉

  3. hmm jeg hadde nettopp kommet hjem fra skolen tidlig ettersom vi fikk fri av en eller annen grunn, og satte på tven og rakk å se det andre flyet inn i tårnet

  4. Ha en bra dag!🙂

Legg igjen en kommentar

