RSS Feed

Et hav av hvitt

Posted on

Ah, det vanskligste valget en jente kan ta… hvilken kjole, hvilken kjole, hvilken kjole… Man har naturligvis (helt urealistiske) bilder i eget hode om akkurat hvordan kjolen skal se ut, men med mindre man er mester i enten å sy selv, eller å tegne/forklare for sydame, må man rett og slett få hendene skitne, og begynne letingen femten måneder i forveien.

Hittil har kjoleletingen bare foregått på internett for min del, men om et par uker blir det leting og prøving i hvite butikker, hvor man må vaske hender og bein, etter å ha tatt av sko og ytterklær før man får komme inn. Litt skummelt synes nå jeg da. (Har alltid sett for meg at det er særdeles tynne, nevrotiske, middelaldrende damer med farget hår og stram frisyre som jobber i disse brudesalongene, men det får vi avkreftet eller bekreftet når besøk er overstått.)

Så jeg har i hovedsak sett etter hvilken type kjole jeg kunne tenke meg, og har kommet frem til en, men jeg røper ikke hvilken helt enda.

Men jeg kan spørre deg, hvilken av disse ville du valgt?

Denne?

Denne?

Denne?

Denne?

Denne?

Denne?

Denne?

Denne?

Denne?

... eller denne?

... eller denne?

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

7 responses »

  1. Men de aller fleste av de på Finn er jo brukt… Tenkte meg forresten at du ville si nummer 2…😉

  2. Nr 1. Det er sånn jeg vil ha:P

  3. Ja, det er litt din type, alså… Men noen som ville passet deg veldig bra er nummer en av disse: http://www.weddinggowntown.com/blog/wp-content/uploads/2009/03/fifties.jpg ..🙂 Jeg likte den i hvertfall veldig godt.🙂

  4. jeg likte best nummer to:D

  5. siste, helt klar den siste.

    men for å være seriøs: nummer to var nydelig. nummer en var nesten fin (puppene så rare ut), nummer tre var for vanlig, nummer fire for havfrue, men nummer fem kunne også funka, med blomster i (det krøllete) håret og litt sånt romantisk stæsj.

  6. Julie: Ikke stor overraskelse det helller… Kanskje jeg skulle legge inn en ekstra marengsballkjole, tenker meg du ville likt den aller best?🙂

    Vaarloek: Fin analyse.🙂 Fem er nok min favoritt – med noen modifikasjoner, men det er heeelt umulig å finne den som JEG vil ha den. ;P

Legg igjen en kommentar

