RSS Feed

Finn en feil

Posted on

DSC00283

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

11 responses »

  1. huff….. æ har edderkoppskrekk…..max. fin blogg du har anyway

  2. kvalt iiiik i halsen right about now. som å være tilbake i singapore med edderkopp»familien» i takte som viste seg å være bare en edderkoppsykopat av en seriemorder som samla seg en edderkoppfamilie av DØDE EDDERKOPPER rett over senga mi (pust ut).

    det var i alle fall sånn jeg forklarte det i hodet mitt.

  3. Iiiiiiik, men bortsett fra den lille tassen der så ser det ut til å være en bra blogg du har, så du har nettopp fått deg en «abbonent».

  4. vaarloek: herreguuud, så ekkelt! håper du lot den være igjen i singapor da!

    najadc: ikke noe særlig med en sånn krabat luskende rundt nei… :O og tusen takk!

  5. det var FRYKTELIG! drepte han til slutt, etter at han ramla ned i senga mi da jeg prøvde å klemme han flat med vaskekosten, fikk han ned på gulvet og vet ikke helt hva som skjedde, men han havna inni no tøy tror jeg, noe jeg prøvde å klemme hardt ellerno. sprang ut og kasta hele sulamitten i søpla. var grossed out. :S

  6. TRAUMATISK! Huff. Ja, det værste er når de faller på klær eller oppi sko! Nesten umulig å kunne bruke det siden!

  7. Frøken Shankly

    Å FY FADER!!!!
    Jeg håper du hadde en mann for hånden som kunne ta den.
    Det der er helt klart en mannejobb!!
    Og helt klart grunnen til at jeg aldri mer skal bo i en sokkelleilighet..

  8. Denne var i øverste etg i Frankrike, VED SIDEN AV SENGEN!

    Om herr Jones tok den..? NEI! Han lo, og pirket borti den slik at den sprang BAK sengen… på hodesiden! Jeg trenger vel ikke si at jeg ikke sov særlig godt de neste nettene, jeg pakket meg dessuten VELDIG godt inn i dynen…

  9. Frøken Shankly

    Edderkopper kryper inn i munnen til folk når de sover ..

  10. Herregud, den der hadde ikke fått plass i min munn, altså.. :-X

Legg igjen en kommentar

