RSS Feed

Rydding på høyt nivå

Posted on

Mens resten av Norges elever og studenter biter negler og prøver for harde livet å konsentrere seg om pugging og lesing til diverse tentamener og eksamener (you can make it!), så sitter jeg her hjemme og sliter med å finne på ting å gjøre for å få tiden til å gå. Rydding er jo en naturlig løsning på slike problem, så i går gikk jeg løs på det (lille…?) roteproblemet vi har her i leiligheten. Alt skulle gjøres så grundig at det nå er bare et eneste stort rot her, men det fikser vi etterhvert.

Til poenget: Vi hadde to skuffer stappet fulle med bæreposer på kjøkkenet – og da mener jeg stappet full, umulig å åpne, umulig å lukke. Såeh… jeg fant frem symaskinen og stoff fra IKEA og sydde en deilig pose-pose, det har jeg ønsket meg lenge, altså!

Pose-pose

Pose-pose

Produktivitet!

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

4 responses »

  1. Så flink du er!😀 Kan du lage en til meg også før jeg reiser nordover?

  2. Fru Jones lager deg en i morgen den dag!

  3. Flinkis! Kjenner jeg skulle ønske jeg hadde tid til denslags. Du kan få korrekturlese min eksamen, du!😉

  4. plosiv: du får tid etter eksamener vel? er kjekt å være kreativ en gang i blant!

Legg igjen en kommentar

