RSS Feed

Save it for a rainy day

Posted on

DSCF4321

Det er sommerferie; lenge etterlengtet fri fra undervisning og læring. Er det ikke rart at det med en gang blir mye vanskligere å lære når skole er med i bildet? Selv synes jeg at jeg tar initiativ til å jobbe og lære så utrolig mye  lettere når jeg velger det selv… Dette er hva jeg holder på med for øyeblikket. Skru opp høyttalerne and repeat after me.

Jeg vil forøvrig benytte anledningen til å skryte litt av livemocha.com. Språklæring kan være gøy! Særlig når man får muligheten til å øve på språket man lærer med andre som gjør det samme. Jeg er en såpass treg lærer at jeg ikke har kommet så langt at jeg kan sette sammen en hel setning enda, men når den tid kommer, da skal jeg ta i bruk det tilbudet også. Ta en kikk på siden dersom du ønsker å lære et språk, det er maaaange å velge mellom! Jeg begynte litt på islandsk i går: Ég er ekki feit. Ég er grönn.

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

Legg igjen en kommentar

