RSS Feed

Min kjekke jobb

Posted on

Jeg har ikke blogget på en stund. Hvorfor?

ImageHandler2.ashx

Herr og fru Jones spilte på øyen Hidra utenfor Flekkefjord i helgen.

Dette var for åpningen av en kunstutstilling i en tysk bunker, og vi var en stor suksess..!

ImageHandler.ashx

Det var så vidt kilten min holdt seg nede i all vinden, og jeg måtte slutte å spille fordi jeg lo sånn da kilten til herren fløy opp, da private kroppsdeler ble blottet…

ImageHandler4.ashx

Bildene er lånt fra avisenagder.no.

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

5 responses »

  1. Så morsomt. Der skulle jeg vært. Tror jeg må ha noe gjenglemt skotsk blod i årene for jeg liker sekkepipemusikk🙂

  2. Hehe vel, vi spiller litt rundtomkring, i kveld på selveste Statraad Lehmkuhl, så det kan godt hende du hører oss en eller annen gang.🙂 Er nok en del skotsk blod langt tilbake her i Norge, men kanskje enda mer Norskt blod i Skottland!🙂

  3. seriøst?😀 Ble kjent med kapteinen til Statsraad Lehmkuhl under the Tall Ship Race (tviler på at han husker meg da men men) men det er et kjempeflott skip! Og kapteinen er meget underholdende😛
    Lykke til! Elsker å høre dere spille🙂

  4. Herlige bilder, skikkelig morsomt!😀 Dere ser så flotte ut, atte!

    Nå fikk jeg lyst å spille med bandet igjen… hehe.😀

Legg igjen en kommentar

