RSS Feed

En ny start

Posted on

Ja! Jeg gjennopptar Frujones-bloggen min! Jeg har de siste måneder vært aktiv med blant annet de to andre wordpress-bloggene mine, Fru Jones Pole Dancing og Sekkepipe på nett, men, som navnene tilsier, finnes det lite rom for personlige, og også mer generelle, bloggposter på disse. Derfor blir det nå tre ulike blogger, og denne fungerer, som før, mer som en dagbok.

Den blir likevel litt annerledes enn tidligere, livssituasjoner og interesser endrer seg jo med tiden, og jeg blir overrasket når jeg leser meg tilbake gjennom de tidligere bloggpostene her, hva var jeg opptatt av, hva ville jeg dele med verden? Men – jeg er for min egen del fryktelig glad for tidligere innlegg, og lei for tider jeg ikke skrev, det bringer tilbake episoder jeg hadde glemt.

Bloggen er altså ment som en dagbok, eller huskebok for meg selv, men hvis du også vil lese, så vær så god! Og legg igjen en kommentar, så jeg vet at du har vært her.🙂

About Fru Jones

Det er så mye å skrive.

3 responses »

  1. Hehe, jeg er lydig og legger igjen spor for jeg har hatt deg på abonnementslista en god stund. Jeg synes du skriver godt. Var innom bloggen din så vidt da jeg selv begynte å blogge litt, men så lå min egen blogg i koma en god stund og dermed var jeg ikke inne og leste heller. Fint int å se at det er flere enn jeg som herjer rundt med mer enn en blogg.

  2. jey😀

  3. Ja, begynnelsen er halve arbeidet, hvor ble det av resten av oppfølgingen HA HA Venter ennå, jeg, på dagboksnotatene dine🙂 (Kjenner meg godt igjen)

Legg igjen en kommentar

